Poniżej znajdziesz ogólne informacje na temat polityki cenowej. Jeśli chcesz otrzymać szczegółową i indywidualną ofertę cenową wypełnij formularz dostępny na dole strony |
|
W przypadku wyboru przez klienta rozwiązania działającego w oparciu o chmurę obliczeniową, korzystanie z systemu wiąże się ze stałą miesięczną opłatą utrzymaniową. W ramach tej opłaty Klient otrzymuje licencję na wykorzystanie pełnej funkcjonalności systemu dla pracowników do określonej w umowie, maksymalnej liczby pracowników, utrzymanie infrastruktury na zdalnych serwerach u wiodącego dostawcy usług hostingowych home.pl, naprawę nieprawidłowości w określonym w umowie trybie SLA, utrzymanie dostępności systemu przez minimum 99% czasu w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze, nieodpłatne dostosowywanie systemu do zmian regulacyjncych, automatyczną zmianę parametrów (stawki, wskaźniki, dni wolne, itd.) wynikających z ustaw i rozporządzeń polskiego systemu prawnego, wsparcie systemu poprzez dostęp do infolinii czynnej w dni robocze w godzinach 8:00-18:00. W przypadku wyboru przez klienta wersji systemu działającej w oparciu o jego własną infrastrukturę, Klient za nią odpowiada i ponosi jej koszty, dotyczy to w szczególności serwerów, systemu operacyjnego, sieci, bazy danych, serwera aplikacji. W takim przypadku Klient zapewni dostawcy dostęp do własnej infrastruktury i do posadowionego na niej systemu, za pośrednictwem VPN. Z tym rozwiązaniem wiąże się dodatkowa, miesięczna opłata serwisowa na rzecz dostawcy z tytułu konfiguracji technicznej, parametryzacji biznesowej i serwisowania aplikacji w środowisku klienta. Opłata za wdrożenie systemu jest równa jednomiesięcznej opłacie utrzymaniowej. Klient może zlecać dostawcy modyfikacje systemu lub usługi związane z bieżącą obsługą systemu. Dla tego typu prac, dostawca każdorazowo przekazuje propozycję zlecenia do akceptacji Klienta zawierającą szczegółowy zakres prac, pracochłonność wyrażoną w godzinach, wycenę prac oraz ich harmonogram. Po akceptacji przez Klienta, zlecenie jest realizowane przez dostawcę zgodnie z zapisami zawartymi w zleceniu. Stawka godzinowa netto w PLN jest zapisana w umowie.
|
|