Poniżej znajdziesz skrótowy opis podstawowych funkcjonalności systemu. |
|
Funkcjonalność systemu została zaprezentowana w podziale na 17 obszarów. Kliknij w nazwę obszaru, aby przejść do jego bardziej szczegółowego opisu, który znajduje się poniżej. ✔ | Rozliczanie płac | ✔ | Rozliczanie zasiłków | ✔ | Rozliczanie zajęć komornika | ✔ | Rozliczanie benefitów | ✔ | Rozliczanie urlopów | ✔ | Rozliczanie zleceń | ✔ | Rozliczanie umów o dzieło | ✔ | Rozliczanie PPE i PPK | ✔ | Obsługa ZUS i US |
✔ | Teczka elektroniczna | ✔ | Kartoteka pracownika | ✔ | Umowy i aneksy | ✔ | Oświadczenia | ✔ | Zaświadczenia | ✔ | Medycyna pracy | ✔ | Obsługa PPE i PPK |
✔ | Workflow urlopowy | ✔ | Planowanie urlopów | ✔ | Obsługa zastępstw | ✔ | Rezerwy urlopowe |
✔ | Planowanie pracy | ✔ | Rejestracja czasu pracy | ✔ | Akceptacja planów i pracy | ✔ | Raportowanie zadań | ✔ | Obsługa nadgodzin | ✔ | Obsługa grafików | ✔ | Obsługa kalendarzy | ✔ | Dekretacja korespondencji |
✔ | Helpdesk wewnętrzny | ✔ | Helpdesk zewnętrzny | ✔ | Uprawnienia do systemów | ✔ | Obsługa wymagań | ✔ | Cykl wytwórczy | ✔ | Imprezy i eventy | ✔ | Zadania zespołowe |
✔ | Oceny pracownicze | ✔ | Zarządzanie przez cele | ✔ | Ocena 360° |
✔ | Zarządzanie kompetencjami | ✔ | Ścieżki kariery | ✔ | Model kompetencji | ✔ | Widełki wynagrodzeń | ✔ | Obsługa sukcesji |
✔ | Workflow delegacji | ✔ | Rozliczenie rachunków | ✔ | Rozliczanie kart płatniczych | ✔ | Obsługa zaliczek | ✔ | Budżetowanie HR | ✔ | Prawa autorskie | ✔ | Flota samochodowa | ✔ | Kalkulatory wynagrodzeń | ✔ | Obsługa sprzętu |
✔ | Naliczanie premii | ✔ | Akceptacja premii | ✔ | Rozliczanie premii |
✔ | Ewidencja benefitów | ✔ | Kafeteria z benefitami | ✔ | Obsługa ZFŚS | ✔ | Raport korzyści |
✔ | Katalog szkoleń | ✔ | Workflow szkoleń | ✔ | Budżetowanie szkoleń |
✔ | Workflow rekrutacyjny | ✔ | Proces rekrutacji | ✔ | Workflow zatrudnieniowy | ✔ | Boarding | ✔ | Offboarding |
✔ | Tworzenie szkoleń | ✔ | Uruchamianie szkoleń | ✔ | Monitorowanie szkoleń |
✔ | Tworzenie ankiet | ✔ | Wypełnianie ankiet | ✔ | Monitorowanie ankiet |
✔ | Feedback | ✔ | Czat z HR | ✔ | Czat z dostawcą | ✔ | Helpdesk HR | ✔ | Helpdesk dostawcy | ✔ | Komunikacja do pracowników | ✔ | Czat grupowy | ✔ | Tablica ogłoszeń |
✔ | Kokpit pracownika | ✔ | Kokpit kierownika | ✔ | Kokpit szefa jednostki | ✔ | Kokpit specjalisty HR | ✔ | Kokpit szefa HR |
✔ | Struktura organizacji | ✔ | Struktura podległości | ✔ | Who is Who | ✔ | Rezerwacja sal na spotkania |
✔ | Chmura | ✔ | Bezpieczeństwo | ✔ | Rozwiązanie na komórkę | ✔ | Interfejs użytkownika | ✔ | Parametryzacja | ✔ | Moduł raportów | ✔ | Obieg dokumentów | ✔ | Workflow |
System udostępnia funkcjonalność pełnej obsługi wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa polskiego. Dostępne są różne formuły wynagradzania - umowa o pracę, umowa o współpracę, zlecenia, umowa o dzieło, zróżnicowane i parametryzowalne składniki wynagrodzeń, kontrakty menadżerskie, PIT0, studenci, osoby współpracujące, członkowie rad nadzorczych. |
|
System udostępnia pełną obsługę kadrową personelu. Dostępna jest elektroniczna teczka pracownika, audytowalna kartoteka pracownika, mechanizm generowania umów i aneksów, zaświadczeń. |
|
System udostępnia pełną obsługę urlopów zarówno w równoważnym systemie czasu pracy, jak i w trybie podstawowym i zadaniowym. Obsługiwane są urlopy dla niepełnoetatowców. Rejestracja urlopów jest dostępna w trybie bezpośredniego wprowadzania danych oraz w trybie procesowym (workflow), w którym zgłoszony przez pracownika urlop podlega procesowi akceptacji przez przełożonych i/lub dział HR. |
|
System udostępnia wiele funkcjonalności umożliwiających raportowanie, planowanie, rozliczanie, akceptowanie pracy stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej. |
|
System udostępnia narzędzia do zarządzania zadaniami, projektami i procesami. Narzędzia są oparte na silniku workflow i umożliwiają przypisywanie odpowiedzialności za realizację zadań, obsługę statusów i przejść pomiędzy kolejnymi etapami przedsięwzięć, powiadamianie uczestników i analizę procesów. |
|
System udostępnia wiele funkcjonalności związanych z ewaluacją, wartościowaniem i oceną pracowników w organizacji. |
|
System wspiera rozwój kariery pracowników, ewidencjonuje ich kompetencje, umożliwia tworzenie modeli kompetencyjnych i ścieżek rozwoju personelu. |
|
System udostępnia wiele funkcjonalności związanych z rozliczaniem i obsługą pracownika. Większość funkcji jest możliwa do przeprowadzenia samodzielnie przez pracownika, a następnie jest przekazywana do akceptacji przez dedykowany personel. |
|
System udostępnia funkcjonalności związane z procesem naliczania, akceptacji i rozliczania premii pracowników. |
|
System udostępnia funkcjonalność ewidencji benefitów, wypłat benefitów oraz samodzielnego inicjowania benefitów przez pracowników - tak zwanej kafeterii benefitów. Obsługiwane są benefity wypłacane ze środków firmy oraz ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. System umożliwia parametryzację pobierania składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy od benefitów oraz rocznego limitu wypłat ŻFŚS dla pracownika. System umożliwia ustawianie i przydzielanie benefitów do grup pracowników z możliwością łatwej zmiany benefitów dla całej grupy. |
|
System udostępnia funkcjonalność obsługi szkoleń. Szkolenia mogą być planowane, organizowane, przeprowadzane. Informacja o odbytych szkoleniach jest ewidencjonowana w kartotece pracownika. Pracownicy i przełożeni mogą wnioskować o szkolenie. W system jest wbudowany workflow umożliwiający akceptacje szkoleń. Pracownik lub przełożony wnioskuje o szkolenie, następnie podlega ono akceptacji przez przełożonego, a potem przez dział kadr. W systemie jest zdefiniowany katalog szkoleń dostępnych w organizacji. |
|
Rekrutacja i zatrudnianie System udostępnia funkcjonalność wspierania procesu rekrutacji pracowników do organizacji oraz wspiera proces zatrudnienia oraz boardingu pracowników. |
|
System udostępnia pełną funkcjonalność obsługi eLearningu. |
|
System udostępnia funkcjonalność ankietowania pracowników. Ankiety mogą służyć do badania opinii pracowników, do badania poziomu ich satysfakcji, czy badania zachowań nieetycznych oraz do dowolnych, doraźnych potrzeb. |
|
System udostępnia wiele funkcjonalności wspierających komunikację w organizacji. |
|
System oferuje zróżnicowany dostęp do funkcjonalności dla użytkowników, wspierany modułem uprawnień, w zależności od roli użytkownika lub pracownika w organizacji. System udostępnia predefiniowane kokpity dla każdej z ról. Każdy z kokpitów wiąże się z innym poziomem uprawnień, innym menu, innym kształtem strony głównej systemu. Kokpity mogą być tworzone w administracji systemu w zależności od potrzeb. |
|
Końcówka systemu z predefiniowanymi funkcjami dedykowanymi dla szeregowego pracownika organizacji. Dostępne funkcje związane są przede wszystkich z obsługą własnego konta pracownika. Są to na przykład: informacja o kartotece, historia wynagrodzenia, kafeteria benefitowa, wnioski urlopowe, rejestracja czasu pracy, plan szkoleń, medycyna pracy, elearning, ankiety, ocena pracownicza, struktura organizacji, who is who, kalkulatory, itd. System udostępnia szczegółowe informacje dla pracowników na temat struktury organizacji, struktury podległości i współpracy oraz Who is Who. |
|
System działa w chmurze i jest oparty na standardach wysokiego bezpieczeństwa. |
|
System działa w oparciu o silnik workflow wspierający i automatyzujący procesy HR w organizacji. W ramach tej funkcjonalności, pracownik może zgłosić dowolny wniosek - na przykład wniosek o urlop, o anulowanie urlopu, o delegację, w wypłatę premii dla podwładnych, itd. Wniosek podlega procesowi akceptacji przez kolejne, zdefiniowane szczeble organizacyjne, które mogą być definiowane inaczej w poszczególnych jednostkach organizacji. Na każdym etapie akceptacji, osoba lub osoby odpowiedzialne mogą zaakceptować wniosek i przekazać go do kolejnego etapu akceptacji, cofnąć do dowolnego, wcześniejszego etapu lub odrzucić. Można także uzupełniać ścieżkę akceptacji wniosku o dodatkowe osoby zaangażowane w proces. System obsługuje zastępstwa w związku z nieobecnościami. System wysyła powiadomienia, przypomnienia w związku z procesem akceptacji i obsługi sprawy.
|
|